Rebecca Nilsson

Veckouppdatering
Gravidvecka 38
 
Nu är det endast 14 dagar kvar! Imorgon är jag inne i vecka 39.
 
Min kropp
 
Vikt: +20kg
Ja nu är jag tung, börjat få ont i knäna nu när man bär runt på en del extra vikt. Har en del halsbränna fortfarande och får springa på toa mest hela tiden men annars så är det bra. Har ändå haft en rätt bra graviditet tycker jag,
 
Mitt mående
 
Jag mår bra pskiskt precis som jag gjort hela graviditeten. Jag är väldigt trött och sover oftast någon powernap på dagen men i övrigt så är det bara väntan som är lite seg. Hoppas att jag slipper gå över tiden.
 
Bebisen
 
Hallon har det trångt därinne och bökar på ordentligt under kvällarna. Hos barnmorskan i torsdags fick jag veta att Hallon nu är fixerad och sjunkit ner ordentligt. Hjärtslagen låg på 158 slag/minut. Den 6/8 gör vi det sista barnmorskebesöket om inget har hänt innan dess och där kommer jag få en tid till förlossningen för igångsätttning om inget händer spontant.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress